facebook google youtube twitter
Telefon: 0 (212) 432 65 65                                    GSM: 0 (532) 474 30 50                                    Whatsapp: 0 (532) 474 30 50                                    Mail: info@dengenakliyat.com
Bayrampaşa Ofis Taşıma

Bayrampaşa Ofis Taşıma Hizmetleri

Bayrampaşa’da nakliyat firmamız ofis taşıma ve iş yeri değiştirme gibi iş zamanı açısından hızlı olması gereken nakliye işlemini size uygun avantaj ve şartları ile sunmakta.

Nakliye alanında ev taşımacılık hizmetlerinin yanında ofis taşıma çalışmaları da hassasiyet ve özen gerektiren taşımacılık gerektirmektedir. Ofislerde masalar, sandalyeler, çeşitli elektronik cihazlar ve evraklar gibi değerli eşyalar bulunur. Her eşyanın kendi özelliğine ve hassasiyetine göre taşınması gereklidir. Bilgisayarlar, faks ya da fotokopi makineleri paketlenirken ek olarak köpük gibi malzemelerle desteklenmektedir. Araç içinde yerleştirilme yapılırken de üzerine herhangi bir eşya konulmamasına dikkat edilir. Araçların iç dizaynları taşınacak alana göre değiştirilebilmektedir. Tekstil firması için askılı araç dizaynları bulunurken, bilgisayarları fazla olan ofisler için daha güvenli bölmelere bulunan araçlarla ofis taşıma çalışmaları yapılabiliyor. Ofislerinizdeki tüm eşyalarınızın kar getirecek yatırımlarınızın bilinci ile yapılan taşıma çalışmaları eşyalarınızın alındığı gibi yeni adresine teslim edilmesine olanak sağlayacaktır.

Güven ve sorumluluk odaklı çalışmalarını sürdüren Bayrampaşa Evden Eve Nakliyat firması ile eşyalarınızı de monte ederek taşınırsınız. Bütün eşyalarınız A’dan Z’ye kadar tek tek özenle ambalajlanır ve paketlenerek taşımaya hazır hale getirilir. Taşıma öncesi gerekli hallerde ve kimi zaman zorunlu olarak Asansörlü taşıma araçlarımız ile nakliye işlemlerini gerçekleştiriyoruz. Yüksek katlı binalarda taşınmayı kolaylaştırmak için başvurduğumuz asansörlü nakliye hizmeti ile güvenli taşımacılık yapmaktayız.

Bayrampaşa Ofis Taşıma Şirketi

a) Güvenli Ofis Taşıma

İş hayatınızın akışı bozulmadan ofisten ofise taşıma işleminin hızlı ve güvenli olması gerektiğinin farkındayız. Bizler bu durumu sizlere dahada kolaylaştırmak adına taşıma alanında en 15 yıl deneyimli ekiplerimizi tahsis ediyoruz. Ofis taşıma deneyimi ve referansı oldukça fazla olan ekiplerimiz ile taşınma işleminiz sizin düşündüğünüzden de hızlı ve hatasız olarak gerçekleşmekte.

Ofis taşıma işleminde karşılaşılabilen en büyük sorunlar düzgün ambalajlanmamış eşyalar ve düzgün kolilenmemiş dosyalardır. Ekiplerimiz bu durumun üstesinden bugüne kadar kolaylıkla gelmeyi başardılar. Yeni ofisinizde iş hayatınıza kaldığınız yerden hemen devam edebilmek adına yaptığımız çalışma çok önemlidir.

Güvenli taşıma adına yaptığımız ambalajlama ve paketleme hizmetimiz ile ofis mobilyalarınıza zarar gelmesini önlemek, oluşa bilecek hasarların önüne geçmek bizim hizmet anlayışımız içinde sizlere gelmektedir.

b) Hızlı Ofis Taşıma

İş hayatınızın yarıda kesilip kazanç düzeninizde aksamalar yaşamamanız için olması gereken başlıca şartlar;

  • Mobilya ve dosyalarınızın düzenli ambalaj ve paketlenmesi

  • Yüksek kattaki ofisler için yük taşıma asansörünün bulunması

  • Konusunda oldukça deneyimli ekiplerimizin işine fazla müdahale edilmemesi

  • Taşınmanın günü ve saatinin trafik yoğunluğuna göre ayarlanması.

  • Nakliye aracının taşımalar için ofisinize yakın mesafede konumlanrılabilemesi.

Bu koşullar ile ofisinizin hızlıca taşınmaması için başka bir sebep olamaz.

Ara
Teklif Al